onsdag 14 oktober 2009

Vart är världen på väg?

FRAomröstningen är nu klar. Kablarna kommer att kopplas in. Det är skrämmande. Från december så kan man inte vara säker på att det man skriver bara når fram till den det var riktat till, nejdå, utan för att "skydda oss" mot terrorister så ska massavlyssning ske. Det är mer än anatomisk avvikelse som gör att jag inte gör tummen upp på det. Det är dags att börja arbeta för partiet igen, nya krafter och ny energi för att se till att valet går som det ska nästan år :)

Sen förstår jag mig knappt på människor nuförtiden. Dom normalaste jag verkar umgås med verkar vara dom som klär ut sig och springer i skogen och slåss med låtsasvapen. Är det nån mer än jag som tycker att det låter lite konstigt? Eller, normalast och normalast, iaf mognast.
Förlåt mig om jag tycker att man som mogen människa ska kunna vara i samma rum som nån annan man kanske inte tycker om utan att det ska bli problem.
Är det sant att det är mer intriger här uppe än söderut? Eller är det bara nåt fajl i våran umgängeskrets?
Börjar närma mig gränsen för när jag har fått nog iaf...

Längtar otroligt mkt efter att lajva igen! Mina senaste inköp har varit till Mussla, ja, eller nån annan jag ska spela. Man vet ju aldrig. Ska kanske försöka skriva ner nåt mer om henne, vad hennes tankar var när hon kommit hem igen och Uggla inte var där... Det är bättre än att läsa en bok det här tidsfördrivet, har många fler aspekter man kan utnyttja. Och är absolut mer socialt än en bok :)

Kanske ska hjälpa till med maten lite? Iaf duka...

Kramen!

Inga kommentarer: