måndag 26 oktober 2009

Omfg

Det är för många bilder! Hur ska jag kunna välja ut av dom?
Fotoalbumet rymmer ca 75 bilder, jag har tänkt göra några sidor till kollage-sidor, så får jag plats med fler. Tänkte även göra så att varje uppslag är ett tema, typ "dansgolvet" och "tårtorna", så ca 24 teman ska jag ha. Jag har kommit på 7 st typ :/
Så jag fick ganska mkt att göra idag ändå :) Fast det känns lite... jag vet inte, lättjigt (är det ens ett ord?) när man sitter framför datorn en hel dag. Men det är ju inte första gången det händer, och idag gjorde jag ju iaf nåt vettigt...
Nåja, bröllopsbilderna är närmare att bli klara nu.
Jag bjuder er på en av dom jag valt ut till slutgranskningen ;)



På tal om bilder måste jag prata med Johanna. Jag glömde min kamera där på inflyttningsfesten i fredags... Och jag som tänkte ta kort och sälja lite kläder på tradera... Nåja, jag hade ju ändå inte hunnit det idag :)

Katter är söta djur, men dom blir lite svåra att ha att göra med när dom envisas med att stå mellan tangentbordet och skärmen/mig. Eller när dom lägger sig på tangentbordet, bara för att dom kan.

Over and out.

Inga kommentarer: