tisdag 27 oktober 2009

Bråk med datorer

Leifs flyttbara hårddisk vill inte riktigt samarbeta med min dator idag... Iofs har jag mountat den via min, kanske rent av får koppla om sladdarna?
Jag fick hjärtat i halsgropen när den helt plötsligt påstod att bilderna var borta. Ok så har vi kopiorna, orginalen finns fortfarande hos min bror. Men ändå.
Fast enligt datorn bredvid mig så finns dom kvar. Så det är min dator som bråkar bara...

Inget arbetsgivarintyg idag heller... Ringde just min gamla chef, hon mailade om det och får till svar att hon som skriver dom är på semester till på måndag. Tack för den då. Var min längst ner i högen så när hon checkade ut förra veckans onsdag (då det var sagt att hon skulle göra dom) hann hon inte med min? Nä, men det är ju inte så viktigt... jag menar, ersättning till dom som inte har nåt jobb, ska det vara nödvändigt? :P

This one is for you:


Inga kommentarer: