tisdag 27 oktober 2009

Grattis föräldrarna!

Två kompisar som inatt fick en son! Grattis till er! Dom har redan en busig liten tjej, hon kommer att göra ett bra jobb med att fostra killen att bli busig åxå. Och släktar han det minsta på pappan så har han det i sig ganska mkt!

Vi har fått frågan flera ggr om inte vi ska ha barn snart. Jag vet inte, jag känner att jag gärna har några saker lite mer uppordnade. Typ ett jobb åt mig och gärna ett hus. Får jag ett jobb dröjer det nog inte så värst länge tills vi ändå köper ett hus. Tja, dvs om vi båda har jobb på samma ort då.
Får jag jobb i Pite och Leif jobbar kvar här i stan ger det ju inte så mkt att köpa hus, om vi inte gör det mittemellan. Nåja, först skaffa ett jobb, sen grubbla på vad vi mer kan göra (vilka träd som ska rymmas, vilka buskar som doftar bäst, vilka perenner som är snygga och bra...Det gäller att prioritera!)

Idag kom jag upp ganska så i tid. Ganska så i tid för dagen alltså. Det känns bra. Visst att jag är svintrött, men det går säkert över.
Blir det over-kill att träna zumba en dag som senare kommer att ägnas till vattengympa?



*gäsp*

Nu frukost!

Inga kommentarer: