tisdag 17 mars 2009

Piratfika och Hockey

Härlig kväll det här. Vi var totalt 4 st, men vi fick mkt gjort!
Jag har renskrivit det vi diskuterat om till artikeln och lagt ut det på Wikin vi har. Får se vad som kommer hända nu?

Sen gick vi tvärt till bror och hämtade Leifs ryggsäck och lite andra grejer vi lämnat där i helgen. Dock var inte min ena vante där, så den är nog kvar i taxin jag åkte... :/

Såg en period av matchen hos han, sen skyndade vi oss hem när det blev paus igen. (Det här var alltså mellan 4e och 5e perioden) Det var faktiskt så spännande att t o m jag var tvungen att se det :)
Och vilket spel!
Fantastiskt bra kämpat! Fatta att stå på skridskor så länge! Det är helt otroligt.
Och i 6e perioden, när målet äntligen kom... Wow!
Jag är glad, ska kanske iväg och se en match ändå? Nu när Lule inte längre är med och spelar kan nog Leif vilja fara iväg och se SAIK :)

Nä, nu är det dags för sängen. Kommer jobba längre imorgon än vad jag trodde imorse. Blir från 9-17 ist för 11-15:30. Men det är bra, blir en bättre lön då ;)

Kramen på er!

Inga kommentarer: