onsdag 4 mars 2009

hittat en ny blogg

Efter en dags arbete är det skönt att komma hem, sätta sig ner och slösurfa + chatta på IRC ett tag. Fick länk till en skön pirats blogg och har nu läst igenom den samt lagt till den på Google Reader.
Jag har inte bara slöat heller, har även fyllt en diskmaskin och tömt kattlådan. Kattlådan borde nog vara torr nu, så jag kan fylla i ny sand. Ska göra det strax. Vi har ju skottat balkongen så nu använder katterna den igen :P Nåja, det är väl typ miljövänligt iaf. Om inte annat miljövänligt för mig och berinder, vi behöver inte utsätta oss för ammoniaken som bildas och ångar upp när man byter sanden...
Har bråkat lite med FB åxå, den har av nån anledning tagit bort min Nyhetsflik, så när folk lägger till kommentarer kan jag inte se dom... Väldigt konstigt är det.

Gick bra att jobba idag, dagen gick mkt fort. Fast jag blev sen till jobbet eftersom bussen jag skulle ta inte tog kort, det gör alla andra bussar... Mkt typiskt. Jag fick ta den som kom efter (då passade jag även på att gå in till stan och ta ut pengar bara utifall att) och blev 15 min sen. Visst, ett I-landsproblem, men det störde mig otroligt mkt.
Jag undrar om PS3:an har uppdaterat klart och vi kan ta hem Civilisation nu? Mkt bra spel! Har bara demon hemma... tar slut alldeles för fort :)

Kram på er!

Sharing is Caring

Inga kommentarer: