fredag 20 mars 2009

Ett halvår kvar

Sen är jag gift. Gift med den bäste mannen jag vet av :) Coolt!
Förhoppningsvis har vi kommit överens om vems efternamn vi ska ta åxå... Det är ganska svåra beslut ju. Ska han eller jag ändra?
Idag kom jag ett steg närmare att vara färdig allt till bröllopet åxå, underkjolen har kommit!
Jag köpte via Tradera, blev 100 kr mer än att hyra den, men 350 kr billigare än att köpa den... Jag tror att jag ska sälja den efteråt åxå. Då blir det ännu billigare :)

Idag spränger dom min blivande svärmor, eller, tja, delar av henne iaf... Det är ballongsprängning i hjärtat som ska utföras, dom är säkert redan klara :) Hon åkte in i onsdags och vi var dit igår(berinder är fortfarande kvar), först var det tänkt att hon skulle opereras, men dom ångrade sig strax efter dom börjat med neddrogningen inför op. Så när vi kom dit var hon väldigt groggy. Vi var väl där nån timma först, sen for vi ner på stan så att hon fick sova ifred, när vi kom tillbaka så var hon mkt piggare! Det märktes på berinder att han tyckte det var skönare att träffa henne senare på kvällen :)
Jag hoppas han kommer ihåg att höra av sig så jag får veta hur det har gått.

Årets första regn har just inträffat! Det är plus 7 grader ute (blev lite kallare av regnet) och jag tror att vi kan kalla det för vår :) Tidigt ju!
Det kommer säkert att bli kallt igen, men det är ju bara att njuta av vädret som är nu. Det blev då inget tvivel om jag ska ta buss/gå till jobbet idag :P
Ska kanske ta med paraplyet åxå...

Ett halvår kvar... Shit alltså!
pusspuss!

1 kommentar:

maloki sa...

Härligt härligt!
Blir glad när jag läser detta :) och lite varm inombords :)