fredag 25 november 2011

Födelsedag :)

Idag fyller jag år, jämt och ganska stort. Räcker väl med att säga det? Nja, det är inte så att jag tycker det är jobbigt att fylla 30, jag känner mig inte mkt äldre än jag gjorde igår faktiskt :)



Det kommer iaf hit några idag på fika, jag kör öppet hus och har bakat lite så det finns nåt att bjuda på (ca 30 muffins bl a, men dom var goda så det försvann några igår). Spännande att göra det, har inte gjort det förr tror jag. Jag vet väl ungefär vilka som kommer och ungefär när, men inte helt säkert.
Mina föräldrar och farmor kommer först, dom kommer kl 13, före alla andra så vi ska hinna visa huset för farmor och ta det lite lugnt. Husvisningen gör dock att jag måste städa lite mer än jag gjorde igår, har kvar att bädda sängar och plocka undan lite på ovanvåningen. Men det går nog fort ändå :)

Jag önskar mig fortfarande bidrag till min trädgård, känns som att det är det jag behöver nu. Men jag kommer inte bli det minsta besviken om man hittat på med nåt annat till mig, kan faktiskt vara lite kul att inte bara få pengar :) Och jag har ju som redan fått en massa presenter, eftersom vi hade festen för två veckor sen.
Känns bra att ha en lugn helg nu. Vi ska nog iväg till Burlicon imorgon och på söndag är det första advent och skyltsöndag, mysigt! Ska adventspynta imorgon :)

Näe, nu är det dags för riktiga kläder och frukost. Kom förbi på fika om ni inte är för långt bort!

Inga kommentarer: