tisdag 19 januari 2010

OMG Riksdagskandidat!

Det hände nåt konstigt igår. Jag fick ett samtal från Anna Troberg och hon berättade att jag hade kommit med på listan för Norr- och Västerbotten till Piratpartiet.

Jag har plats 8 på listan, plats 37 totalt av alla primälvalskandidater. Det är skithäftigt! Massor av folk som har förtroende för att jag ska göra nytta i Riksdagen, det ni!

Dock kommer jag inte att fortsätta blogg om vägen dit och allt annat politiskt runtomkring här något mer. Utan jag och min man (som åxå kom med!) fortsätter på Ershags Eskapader där vi bloggar tillsammans :)

Här kommer det i fortsättningen att bli privatliv, lajv och rollspel typ. Inte så illa det heller!

2 kommentarer:

Signe Rocklin sa...

Grattis från #18! :D

Mirfak sa...

Tack! Det blir ett spännande år!