onsdag 20 januari 2010

Aktiva dagar!

Vad mkt som har börjat hända här på dagarna! Kan det vara så att ljuset har gjort sin påverkan så bra att all energi har kommit tillbaka? Eller är det bara så att jag har hittat en massa roliga saker att engagera mig i och gör det riktigt ordentligt?
Förutom att vara aktiv som Riksdagskandidat i Piratpartiet så är jag ju numera arrangör för Människorna i det Enda landet, för trollpacks räkning. Och det är massor att göra där!
Jag håller på med en wikisida, för in all info jag har om det, sen får vi ju börja fylla på mer saker. Fördjupa oss ännu mer i kulturen deras för att få fram ett mer levande folk och få fram fler nyanser att stråla med på lajven ;)



Förutom det så söker jag jobb... Skickade iväg en ansökan idag, får se vad det blir för utfall på det. Imorgon ska jag ringa om ett annat och om hon fortfarande inte svarar så ska jag iaf lämna ett meddelande :) Igår var jag iväg och kollade om en praktikplats, men den fick jag inte. Nåja, det är inte det enda stället!

På fredag åker jag söderut för att träffa fler pirater och vara nätstrumpig. Det kommer bli en rolig helg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Var på bröllopsmässa idag och fick massor med ideér till allting!!

Mirfak sa...

Underbart! Jag ser fram mot en full rapportering!