onsdag 10 december 2008

Sjuk

Jag trodde jag blev frisk, men det blev jag inte. Igår kände jag att jag var lite kittlig i halsen, så jag stannade hemma från vattengympan för att inte bli sjukare. Drack en massa te och slumrade på soffan. Imorse när jag vaknade kände jag mig mkt bättre. Inga problem alls.
Men... Efter att ha tagit sig till jobbet och varit där en timma kände jag att det här funkar inte. Jag är yr, kittlas oändligt i halsen, känns som att mikrosmå myror kryper mellan tänderna och tandköttet... Sen orkar jag inte precis gå heller. Sitta vid datorn funkar en stund, men det är ganska tröttsamt det åxå. Bäst är att ligga ner.
Bra med en ps3a då :) Vi inhandlade den i måndags...
Chefen blev lite upprörd när jag ringde henne och sa att jag inte mådde så bra och behövde fara hem. Hon tyckte att det kan jag ju inte göra... Men det ordnade sig, Elle från jobbet stannade och jag ringde in en till extratjej som kunde jobba.
Imorgon är det jag som ligger i soffan fram till dess vi ska ta bussen söderut. Bra att vi bestämde oss för buss, hade det varit bil som gällt hade jag inte varit helt funktionell till att köra den :P

En bra sak som hände idag var att jag fick tillbaka min handväska! Den var i samma låda som jag hade stoppat den i. Väldigt konstigt. När jag gick till ICA för att hämta den var hon ur personalen, som jag pratade med det hela om, där. Hon tyckte åxå att det var konstigt, för hon hade ju åxå letat i samma låda efter den.
Kan det vara så att tjuven fått dåligt samvete och lämnat tillbaka den? Det känns som att det är det enda alternativet... Böner verkar funka :)

Nåja, nu ska jag tillbaka till soffan och vila igen. Kanske även dricka lite te och äta nån macka...

Snörvel och host på er ;P

Inga kommentarer: