tisdag 16 december 2008

Bebis

Jag drömde att jag fått en bebis. Det var inte skrämmande! Det är ju typ framsteg ;)
Däremot så var barnet kanske 20 cm långt och kunde flyga... och trolla...
Så, det var ju inte helt verklighetstroget, kanske därför jag inte blev rädd?
Men jag har faktiskt kommit på vad man skulle kunna göra om vi hade barn. Kojor, och linbanor. Det är ju roliga lekar :) Visst så får man vänta nåt år innan man kan börja med sånt, men jag tycker jag gör lite framsteg i att bota skräcken för att skaffa barn :)
Sen så säger jag ju inte att vi ska ha barn nu, utan det får minsann vänta tills vi har ett hus, och jag ser mig gärna som gift åxå.

Stackars älsklingen jobbar över idag. Han kom från jobbet för att äta middag och vara med på julavslutningen med vattengympan, sen for han tillbaka till jobbet. Inte lätt att aldrig få vara ledig, han har dragit på sig ganska mkt övertid nu... Vilket borde innebära jullov för hans del snart. Det är iaf bra!

Vattengympan gick sådär för mig, jag fick ont i knäet på jobbet och det blev inte bättre av gympan precis. Tog det iaf lugnt så det inte smärtade alltför mkt, men jag kunde knappt gå sen. Jag fick skjuts (! Hela dom 100 m det innebär) hem, annars hade det tagit mig 10-15 min tror jag... Så efter det har det varit en stillasittande Mirf minsann. Det brukar funka bra att vila bort det, brukar vara det enda som hjälper faktiskt. Annars blir det spännande att ta mig till jobbet imorgon :P

Hmm... jag behöver fika nu, och typ se nåt på tv...
kramkram!

Inga kommentarer: