fredag 5 december 2008

shopping!

Jag har varit flitig på stan idag. Hade först tänkt att ta bussen upp till solbacken, men jag ides inte göra det. Kändes bättre att gå på stan, på solbacken är jag ju så ofta ändå...
Jag har ju långlunch på måndag (tror jag) så jag kan handla loss där då :).
Det har gått mkt bra med julklapparna, har hittat nästan alla nu, har kvar till min svägerska och syskonbarn. Och kanske till några kompisar (hittade två perfekta julklappar till vänner, inom rätt prisgrupp åxå)...
Det bästa var ändå när jag kom hem, efter att ha shoppat lös för nästan 2000 kr iaf, så är det roligt att komma hem och se ett lönebesked ligga på golvet...
Jag får alltså snart in lite mer än 5 k på mitt konto...
För nån dag sen fick jag 15 k, skatteåterbäring... Inte helt fel att vara jag för tillfället :)
Jag tror jag ska fixa en god middag och ta en skön kväll sen :)

pusspuss!

Inga kommentarer: