fredag 15 augusti 2008

Gäääsp!

Jag är trött fastän det här var första morgonen på länge som Leia inte buff-väckt mig. Hon brukar göra det annars, typ kl 6 på morgonen kommer hon och stångas med mitt huvud, min hand och går runt mitt ansikte, kliver mig på halsen osv...
Det är inte mkt jag gör som hjälper mot det. Har kastat ner henne från sängen, har gosat med henne, har hållit fast henne... Men idag gjorde hon inget! Det var skönt! Fast jag blev ju då i min tur orolig för var hon var, blev rädd att jag stängt ute henne på balkongen... Det hade jag inte, hon låg bredvid mina fötter.

Idag ska jag ta mig upp till Solbacken. Det är soligt och fint väder, det underlättar när man ska cykla... Dock är det bara 15 grader. Nåja, kläder har jag :)
Borde lyssna lite mer på spanskan åxå, har bara kommit till kapitel 7 på första boken av 3. Iofs har jag redan lyssnat på en annan bok, men jag tycker att de här böckerna är bättre. De inriktar sig dessutom mot sydamerika, inte Spanien. Och det är ju till Sydamerika vi ska :)
Det kommer bli skitcoolt!
Nä, nu ska jag äta frukost och sen bege mig till Solbacken...

Pusspuss på er, alla söta :)

Inga kommentarer: