onsdag 11 april 2012

Så trött

Jag sitter och jobbar med trädgårdsritningen nu, men det går väääldigt långsamt idag. Jag är så trött! Inte sömnig, utan typ slut i kroppen. Jag har väldigt lite kvar att göra, själva ritningen är klar och jag ska bara skriva en massa text typ. Men helst av allt skulle jag nog vilja ligga i soffan, äta goda frukter och se på film.
Jag åt citron idag, det var jättegott. Efter att ha ätit två kiwi som var jättesöta var jag tvungen ha nåt surt. Jag hade som för mig att kiwi var ganska surt, men inte dom här inte.
Apelsinjuice skulle inte heller sitta fel... mmmm...
Apelsinjuice och chips typ. Det vore ganska underbart.

Vi får se vad det blir till middag idag. Jag har en fårbog i ugnen, men jag tror inte att den hinner klart innan kl sju typ, och det är ganska länge att vänta på middag. Men jag gjorde gratinerad korv igår, så hittar vi bara på nåt att äta till den har vi en middag :) Hade verkligen ett ryck igår när efter jag handlat mat. Hade köpt 3 blodpuddingar och 2 falukorvar, allt skivades (ja, korven delades ju egentligen bara på mitten) och frös in, utom en blodpudding som vi åt till middag och en halv korv som jag åxå lagade till. Vi skulle bara haft en frys så kunde jag laga massor av mat och frysa in. Jag har hört att man kan uppskatta det när man har fått en liten en. Tydligen kommer vi inte orka laga mat pga all sömnbrist vi får. Nåja, vi får väl se hur det blir :)

Nä, nu ska jag försöka lägga in en sista stöt på ritningen, så jag blir färdig med den och kan lägga den åt sidan och slappna av. Eller möjligen så lite frön ;)

Inga kommentarer: