onsdag 18 april 2012

Norrans Vårbilaga!

Idag har jag varit med i tidningen, ett mkt bra reportage som handlade om mig och mitt företag Emmas Trädgårdsservice. Jag är jättenöjd! Norran har skrivit väldigt bra, även om det låter som att jag egentligen är norrbottning. Det står att jag är uppväxt utanför Piteå typ. Det kan ju nästan stämma, lite beroende på hur man räknar :)
Det är närmare till Piteå än till Skellefteå från mitt barndomshem, men att säga att jag är uppvuxen i en by utanför Byske hade kanske varit lite mer korrekt ;)



Reportaget är väldigt bra, det galna är väl att dom var hit för två veckor sen typ, intervjuade och fotade mig utomhus i trädgården. Tittar man ut nu så tror man att det gjordes förra våren!
Det började snöa igår, har inte slutat ännu och att jag står och krattar gräsmattan är väldigt svårt att förstå... Det blir även lite konstiga råd som jag ger, men hade det inte snöat utan varit sol och varmt hade det varit lättare att ta åt sig av dom :)

Nåja, jag är mkt nöjd med reportaget. Det blev bra information och jag hade jätteroligt när dom kom hit och intervjuade mig åxå!

I övrigt så har jag fler och fler förvärkar för varje dag. BF på fredag, får väl se hur länge det dröjer efter det :)

Inga kommentarer: