lördag 21 april 2012

Ingen bebis ännu

Nu är det nästan så att jag har börjat ha lite jobbigt i graviditeten. Det blir svårare och svårare att sova på nätterna, igår öppnade vi fönstret på vid gavel för att jag skulle kunna sluta svettas. Snöstormen ven utanför och jag kunde till slut slappna av så pass att det gick att sova. Jag har lite förvärkar då och då, men inget allvarligare än så. Idag började dom lite tidigare än förrut, så det känns ju lovande iaf. Dom blir fler och fler, till slut startar det väl på riktigt åxå :) Det märks att kroppen är tyngre än förrut åxå. Jag får ont i svanken av att tömma och fylla diskmaskinen, det tar väl max 5 min. Jag har tagit ledigt från allt lajvarr nu och i nån vecka framåt. Eftersom det bara är administrativa grejer jag ska göra, så är det inte så ansträngande. Men jag vill fokusera på nåt annat just nu :) Istället för att varje natt drömma om lajv, vill jag vara avslappnad och redo när liten får för sig att komma ut :) Jag ska se om jag inte tar nån bild på magen, borde inte riktigt vara så många dagar kvar som jag har den :)

Inga kommentarer: