tisdag 15 november 2011

Stort kalas :)

I helgen firade vi 30 år x3, Ina, Déle och jag fyller alla år i november och vi tänkte att bästa sättet att fira detta måste ju vara tillsammans :)
Ungefär 20 pers kom och alla hade roligt, åt gott, dansade och skrattade. Fantastiskt att se så många olika människor komma överens och bara ha skoj :)

Men nästa gång det ska vara nåt så här stort ska jag nog hyra bort det, för vilket slit det blev! Nästan som att arrangera ett lajv, folk ringde samma dag och frågade om kläder och tider, jag hämtade folk som kom med buss och försökte se till att allt flöt på under själva tillställningen åxå.
Men som sagt så var det en bra fest och jag är mkt nöjd med den. Jag är nog ganska bra på att arra saker ;)

Det blir även ett fika på min riktiga födelsedag (25e), kommer köra öppet hus och folk får titta in om de vill. Blir väl en massa att baka, men jag tror det ska ordna sig. Jag har ju kommit över de jobbiga veckorna och är numera ganska pigg. Tack och lov att jag slipper illamåendet, för det var inge kul alls.
På torsdag blir det officiellt med bild och allt, trodde att det var imorgon, men jag hade kommit ihåg fel och det är torsdag som gäller.

Pumpasoppa till middag ikväll?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den här soppan blir det, med stekt bacon och vitlöksbaugette till :)
Utan brödet är maten helt lchf.

Inga kommentarer: