måndag 4 april 2011

Tillbaka från Prolog

Har haft en så sjukt bra helg! Jag är dock übertrött nu och vill bara sova, men se det går ju inte. Jag har ju ett företag att sköta! Det som är bra med eget företag är dock att man kan styra arbetstiden som man vill (iaf innan jag har en massa kunder och uppdrag, än så länge ligger snön kvar utanför, så det dröjer ett litet tag till) och det gav mig möjligheten att vara med på Prolog. Däremot har jag en massa jobb att ta igen från torsdag och fredag, så det blir några extra långa dagar den här veckan... Helt klart värt det ;)

Jag skrev många anteckningar från i helgen, jag ska renskriva dom och lägga upp här så att fler kan få del av dom. Sharing is caring ;)

Så fantastiskt pepp man blev av den här helgen! Jag vill lajva! Dansa och sjunga, gråta och slåss! Det blir en bra sommar det här :)

Inga kommentarer: