tisdag 21 december 2010

förkyld men glad ändå!

Min telefon är lagad. Imorgon ska jag släpa mig ner på stan och hämta ut den, vad jag har saknat den!
Det suger dock att vara förkyld, jag har inte riktigt tid. Jag är inte färdig med julklapparna och behöver ut på stan en sväng till. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon, jag behöver energin ju.
Leif mår iaf bra idag. Han har fortfarande ont i magen och har varit hemma, vilka medarbetare vill ha igen en som varit magsjuk så snabbt? Bättre han blir helt frisk först och låter bli att smitta folk imorgon :)


Igår fick jag upp julgranen! Det blir otroligt mysigt med ett litet träd inne i vardagsrummet, än så länge har inga katter varit uppe i den och jag håller tummarna för att dom ska låta bli att klättra i den i år. Skulle Smiley försöka skulle den nog vikas på mitten :P Han har blivit ganska stor...
Första året vi hade Leia så var hon så liten och lätt att hon kunde krypa upp i granen och sova bland grenarna... Hon har ju åxå vuxit så jag hoppas även hon låter bli att vara i den.

Ostlöpe är inhandlat, så jag ska snart ge mig på grynosttillverkning. Håll tummarna för att det ska bli lyckat! Ska även göra egen pastej, men det tror jag är betydligt enklare :)

Inga kommentarer: