fredag 19 november 2010

Länk

Ett sånt bra inlägg från 365 saker du kan göra, gå dit och läs det! :)

Idag är det tvättdag, har samlat på oss ganska mkt tydligen. Tycker inte det var så länge sen i senast tvättade, men tydligen har jag fel :/ Kan ha nåt att göra med att den stora högen under bokhyllan åkte ner i tvätten ;)


Bildkälla

Ska även skriva cv och ut på stan med dom, ska inrikta mig på olika butiker och försöka skriva dom så bra som möjligt för just det stället. Dvs det kommer bli en hel del skrivande idag...

Leif åker iväg till Barcelona i afton. Vilket lyckost. Jag hade gärna följt med, men av nån anledning så betalar hans jobb bara för det anställda. Orättvisst, dom måste ju tänka på oss som blir kvar åxå!
Nåja, jag ska till Ume och träffa lajvarkompisar och diskutera möjligheterna att bygga en jurta. Så jag kommer ju knappast att ha tråkift :) Ut och dansa skulle vi åxå, måste komma ihåg och ta med mig sköna skor att dansa i... Gympadojjor kanske?


Bildkälla
Det är seriösa mängder ull som ska tovas!

Inga kommentarer: