lördag 24 mars 2012

Upptagen :)

Det är så det är. Jag är lite upptagen nu. Jag har hållit på med bokföring och sedan tagit fram offert och förslag till en kund. Jag har inte tid att blogga :)

Det enda jag börjar känna av nu, är att jag håller på att bli stressad över lajv. Jag skulle egentligen ha slutat arra och sånt från början av mars, nu är det slutet av mars och jag känner att jag blir mer och mer indragen i saker som jag egentligen inte har tid/ork med. Jag måste lära mig att säga nej. Men det är svårt, för det är ju samtidigt så roligt...

Det är en månad kvar (ja, plus två veckor, om jag räknar med mammas gener. Hon gick över tiden med alla oss barn med minst två veckor.) och jag känner inte att jag har dragit ner på tempot ännu. Tvärtom börjar det bara att öka.

Dom närmaste veckorna har jag ett ganska stort projekt med företaget att ta itu med, det kommer att vara lite väntetid på vissa leveranser, men jag hoppas att det går fort ändå. Dröjer det så kommer det ju nämligen dröja ännu mer ifall jag hinner få ett barn helt plötsligt. Eller att jag har blivit så stor att jag inte orkar med att jobba. Kan vara så åxå.

Jag hoppas att det kommer gå bra, jag kommer kanske kalla in lite extrahjälp för vissa grejer, kan behövas. Hoppas jag inte gör nåt dumt och får en massa foglossningar åxå... :/

Inga kommentarer: