måndag 5 mars 2012

Höggravid?

När börjar man räknas som det, är det tredje trimestern eller?
I sånna fall borde jag nog ta och varva ner snart. Helgen som var spenderades på Nordsken och i Lule, bar massor av saker upp och ner för trappor på fredagen för vår monter på Nordsken, körde många mil på lördagen för att vara med på Trollpacks årsmöte och arrmötet inför storlajvet (vilket kommer att bli awesome! Hoppas jag kan vara med).


SLI:s fana som jag målade på fredagen under Nordsken


Sen på söndag blev det Nordsken igen, jagade busarna Ylva och Saga med pilbågen min, lockade fler att komma på lajvet Ljusordern och sen packade vi ihop allt från montern. Men då var vi många, så jag bar faktiskt ingenting, jag körde bara fram bilen och pekade på var folk skulle ställa allt. Praktiskt :)

Vi var färdiga där tidigare än beräknat, så då hann vi med att åka till Drängsmark och hälsa på brorsan vars son fyllde år. Hela 5 år! Dom börjar bli stora, brorsans barn :)
Hann till och med träffa mellanbror med familj, dom var upp över helgen och hälsade på. Bor annars i Stockholm, så det var väldigt roligt hinna träffa dom nåt medan de var upp :)

Idag har jag inte gjort så mkt alls. Varit till Anna och blivit buzzad på kakor, mkt goda, och sen har jag tagit det lugnt. Foglossningarna har börjat kännas av, vill inte göra dom värre. Helgen har nog varit tillräckligt påfrestande för dom.

Nu kom just min make hem, ska ta och hälsa på honom och titta till maten. Idag blir det rotfrukter och korv till middag, testar ett nytt recept :)

Inga kommentarer: