fredag 2 mars 2012

Nordsken

I helgen är det stor spelmässa i stan, Nordsken. Det är första gången den är, men jag tror att den kommer bli väldigt lyckad!
Vi ska vara där med SLI (såklart!) och kommer stå alldeles bredvid high tech-nintendo (som har med sig 3d som inte kräver glasögon) med vårat low tech-tält. Kommer bli en fin matchning :)

Jag har nyss stigit upp och ska äta frukost, är på jakt genom huset efter lajvinredning som vi kan pynta upp tältet med, tror jag hittar det jag ska. Samtidigt håller jag ett öga på mailen där jag väntar på ett mail som jag hoppas jag får innan lunch, inte helt säkert dock...

Vågar man ha tända ljus i en stor lokal fylld av ungdomar och barn? Är lite tveksam, men jag kanske tar med mig kandelabern ändå, den är ju snygg även om ljusen är släckta.

Har ni förresten tid över i helgen, så ta och kom förbi på Nordsken! Lördag och Söndag är det gratis inträde för besökare, fast själv är jag i Lule på lördag. Men ta och kom förbi ändå! Vår monter är bredvid trappen på nederplan, ni borde inte kunna missa den :)

Inga kommentarer: