torsdag 27 januari 2011

Vissa dagar

Ibland hinner man med hur mkt som helst på en dag. Idag har jag varit på mässa i några timmar, tittat på hus i Ursviken (huset var alldeles för litet på ovanvåningen. Både jag och Leif fick backa nerför trappen, annars hade vi inte kommit oss ner...), varit till min arbetscoach, sålt ett presentkort på trädgårdrådgivning, tittat efter fler hus och kanske hittat ett riktigt bra till vår prisklass :)
Jag har delat ut lite reklam, börjat bygga perenner i google SketchUp (vilket tar lång tid för jag är så petig med detaljerna...), planerat mer seriöst för ett Parley i Skellefteå (det kommer bli av!) och sökt ett jobb.
En helt klart godkänd dag. Jag antar jag borde utnyttja tillfället och gå i säng nu, men jag är inte trött...
Är det nåt mer jag kan tänkas hinna göra?

Inga kommentarer: