onsdag 12 januari 2011

Jobb imorgon

Så är det. Ska jobba hela fyra timmar imorgon! Börjar bli lite nervös inför det. Inte för själva jobbet, det kommer gå bra. Det är inventering och sånt har jag gjort ganska många ggr tidigare.
Det jag är nervös för är att jag måste upp halv fem. Eftersom bilen är trasig och vi inte köpt ny än, måste jag gå till solbacken. Det tar ca 45-50 min vill jag minnas, och ska jag vara där halv sex måste jag gå ganska tidigt. Jobbet börjar kl 6, men dom bjuder på frukost en halvtimma innan. Och eftersom jag ska gå så vet jag att jag kommer vara hungrig när jag kommer fram även om jag äter innan jag tar min fina promenad.
Därför gäller det nu att somna så tidigt som möjligt.
Yay.
Det blir ju jättelätt :P
Jag somnade iofs typ elva igår, men vaknade strax före tre och störde mig på grannarna som spelade musik och lät. Tror inte att dom spelade så högt, men deras bas dunkade ordentligt. Speciellt efter man hade sovit och öronen var inställda på nattljud.
Jag skyller även på det att jag inte tog mig upp före halv tio. Vilket inte är såå dåligt, men ändå :P

Nu blir det lite kvällsfika till Dresden Files, sen får jag ge sängen ett försök helt enkelt.

Inga kommentarer: