söndag 23 januari 2011

Hemsidebyggande

Jag håller på att fixa till mitt företags hemsida, den är ganska out of date tycker jag. Ska få en snyggare design på den, en mer "företagsdesign" som ger rätt information på ett enkelt och snyggt sätt :)



Passade på att byta lite design här på bloggen åxå, vad tror ni? Stjärnbilder är fantastiskt intressanta saker, min pappa lärde mig dom när jag var liten och det har alltid varit ett stort intresse sen dess :)

Till veckan ska vi titta på två st hus, får se om nåt av dom kan vara intressanta. Det ena har "duschutrymme" på toaletten uppe, vad menas med det? Annars verkar duschen vara i källaren, lite besvärligt kanske :P
Det andra huset har en hel nedervåning som kräver renovering, det är billigt med inte utan jobb. Det blir väldigt intressant att titta på dessa hus! Rapportering lovas!

Inga kommentarer: