onsdag 16 september 2009

Tiden går

Den går väldigt fort! Det var ett tag sen jag skrev här, men jag har så mkt att göra och tänka på nu. Det är svårt att ta in att det är redan på lördag som vi gifter oss. Vi blir alltså ett.
Jag tror jag vet varför man inte ska stressa sig in i sånt här, just för att nu känns det så overkligt. Så det är bra att vi redan innan har hunnit tänka igenom och fatta det här beslutet :) Annars är det nog lätt hänt att man bara rasar på utan att fatta vad som händer...
Vi var till kyrkan i måndags och övade. Ojoj, vad spännande det blir. Roligt när kyrkoherden förklarar att han måste använda sig av andra namn när vi övade, annars hade vi ju blivit gifta redan då :P
Oh, ska lämna in papprerna till honom åxå!

Sitter och pillar med progamhäftet nu, lite kvar, mest för att folk blir sjuka och inte kan komma :/ Så vi har börjat bjuda in några som vi inte trodde skulle få plats. Så bordsplaceringen ska göras om lite lätt, och även presentationen av alla... Avatarerna är iaf fixade. Ska klippa ut dom idag :)

Förra helgen var helt fantastisk! Då var jag på lajv. Första gången i mitt liv (jag räknar inte vårat minilajv, det är inte så dom går till) och det var jättekul! Jag tyckte det gick mkt bra för mig, min Karaktär Mussla ska få vidareutvecklas :) Jag är redan sugen på mer!

Näe, jag känner att jag inte kan sitta här nåt mer nu. Dags att fortsätta med planeringen :)

Inga kommentarer: