tisdag 22 september 2009

Gift!

Jag vet att jag eg kan räknas som partisk, men jag tror att många håller med när jag säger att det där var det bästa bröllopet jag varit på! Det var helt fantastiskt anordnat av min kära B och svåger E. Vilka stjärnor!
Underhållning hela kvällen, bra tal, härliga sånger osv osv. Och eldpoien på kvällen! Och när min bror inte bara är eldvakt, utan helt plötsligt tar upp poi själv och börjar snurra! Wow! Så imponerande!

Själva vigseln måste dessutom ha varit bland det nördigaste som finns :) Kyrkklockorna slog 13:37, vi gick in till introt från Star Wars, prästen förklarade att det var leet för vi hade valt honom, sen under vigseltalet håller han bla upp lol och 4ever :)
Så fantastiskt att stå där framme och höra hela församlingen skratta tillsammans med oss :)

Att jag och Leif är 4ever känns bra, känns naturligt. Precis som det ska vara. Det är inte en så stor förändring, förutom att alla sett oss lova varandra det.
Mkt bra.
Det enda jag egentligen funderar över, är att nu har jag mer än dubbelt så många "bröder"... Hur gick egentligen det till? :)
Nåja, med en familj i västerbotten och en i jämtland kan det iaf inte gå fel :) Vi måste bara se till att ta oss upp lite fler ggr och hälsa på alla :)


Tack alla som hjälpte till med dagen, ni har varit och är helt fantastiska!

Kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

protest ! Vigseln var allt annat än nörd Emma . Den var djup, vacker, allvarlig och gripande !!!!

Mirfak sa...

Ja, den var det åxå :)