torsdag 9 april 2009

Skärtorsdag

Jag har inget hum om var vi egentligen är i almanackan nu. Jag hinner aldrig med sånt här, har inte pyntat ett dugg i år. Men jag jobbar nästan varje dag, ska iväg härifrån på 3 min, så det blir ett mkt snabbt inlägg (förlåt stavfelen). Och när jag jobbar så mkt så orkar jag inte pynta.
Jag tror att jag kommer ha en riktigt härlig sommar i år. Hoppas vi får en varmt och solig sån :)
Imorgon är jag ledig, ska kanske förbi hos Myggan och Anton då, om dom är hemma. Var hos Josse igår, trevligt. Bara vi två och en bullpåse ;) Ja, och katterna hennes...
Vi pratade lite bröllop och sånt, lite musik och liknande. Hon är ju med i ett band, så nu har vi faktiskt två st band att välja på... hmmm...
Vilket är billigast?
Nä, upp och iväg nu, annars blir jag sen!

Pusspuss!

Inga kommentarer: