söndag 19 april 2009

Sista veckan

Nu närmar sig slutet och den nya inledningen på hur livet kommer att se ut i sommar. Det känns ganska bra faktiskt. Jag tror att det kan bli en väldigt kreativ tid framför mig, jag ska se till att utnyttja den till fullo :)
Har gjort upp så många planer på vad jag ska göra, så jag håller på att bli lite rädd över att tiden knappt ska räcka till...
Fyra dagar som jag arbetar, sen är det slut. Iaf fram till sommaren, då kan jag nog få jobba litegrann. Jag undrar hur mkt det blir. Men, skönt att få in några extra slantar är det ju alltid :)

Det har varit en bra helg. Hunnit med väldigt mkt! Varit på utförsäljningen på Slottet, delat ut flygblad om Piratpartiet, sen till M och A på grillning. Gott med grillat! Vi hade lite bråttom med att få till marinaden och det, men det blev mkt lyckat!
Idag har vi slappat, jag har haft mensvärk och var inte helt sugen på att röra mig, men vi gick iaf till L och B på födelsedagsfika. Det var en fin lägenhet, i ett kvarter som jag kände mig mkt hemma i. Från deras fönster kunde man se R's gamla lägenhet. Dom som bodde där nu hade solstolar på taket som dom satt i... Det är ganska mkt säkrare att sola där än att hjula där iaf ;) Det är ett fint tak :)

På fredag ska jag göra mkt. Bla gå ner till arbetsförmedlingen och prata med dom litegrann. Sen ska jag nog börja ringa runt och fixa grejer som har med bröllopet att göra. Tiden rinner ju iväg, bara 5 månader kvar! Nåja, jag har börjat få till lite pynt och sånt, passade på att handla lite extra på utförsäljningen... Jag tror att det viktigaste att göra på fredag dock, är att se över vad som är kvar att fixa. Sen kan jag börja beta av listan :)

Nu ska jag ta mig en kopp god mjölkchoklad, sen är det dags för sängen. Imorgon börjar sista veckan och första veckan. Blir spännande att se och uppleva det!

Kramar!

Inga kommentarer: