tisdag 22 mars 2011

Inspiration

Blir lite peppad av Meronivel att skriva lite oftare, när hon själv postar varje dag numera :)

Sitter med ett stort glas resorb och försöker åtgärda vätskebristen. Igår fick jag huvudvärk/migrän och en mkt trolig orsak är vätskebristen. Jag har lite svårt att dricka en massa vatten bara sådär för tillfället. Har suttit med mitt glas nu i en halvtimma utan att fått i mig hela.
Däremot vaknar magen av att jag gör det, så snart måste jag få i mig mat åxå.

När jag inte har några speciella planer för dagen så brukar det ta mig närmare en timma innan jag gjort frukost. Säkert inte bra att vänta, men dels tar det en stund innan jag är hungrig nog och dels tar det tid innan jag helt enkelt gör frukost. Blir nog bättre till sommarn, då kommer jag ha massor att göra. Hoppas jag :)

Imorgon ska jag ut till Entrepenören och prata med Stina från Arbetsförmedlingen. Vi är i sista steget för att få klart om jag kommer få starta eget-bidrag (tror jag), så det känns ganska spännande :) Ska ta med mig reklam åxå, ska jag ändå gå ut till Anderstorp så kan jag passa på att sätta upp lite lappar samt dela ut reklam på företag :)

Jag undrar om jag ska ta och städa balkongen idag? Det som göms i snö... ;)

Inga kommentarer: