torsdag 7 oktober 2010

Tittar på hus


(källa)

Vi har hittat ett fint hus nu (inte det på bilden, men nästan), vi var till banken igår och bokade tid. På söndag ska vi ut till huset och kika på det lite närmare. Än så länge uppfyller det iaf vad vi har på önskelistan, det enda är väl att vi från början tänkte oss ett hus närmare stan, max 1 mil bort. Men Leif ska börja ta körkort, han har fått det godkänt av läkarna nu, så då är 3 mil ingen större fara.
Det blir spännande att se var banken säger och om vi nöjer oss med deras svar. Vi ska nog kolla med fler banker för att se om vi kan få ett bättre erbjudande nånstans.
Jag låg i sängen i natt och försökte föreställa mig känslan att bo i hus och utanför stan. Hur känns det när man vaknar upp på morgonen?
Hur låter det där? Jag skulle tro att det är väldigt stillsamt där ute. Jag skulle nästan vilja sova över där bara för att känna efter :)

Det är många frågor, jag hoppas på att få dem besvarade så gott det går på söndag. Ser iaf fram emot det massor!

Inga kommentarer: