måndag 26 oktober 2009

Vad ska jag göra idag?

Det verkar bli en loj dag idag. Det är mulet ute, snön har smält bort så ljuset har försvunnit. Den tråkiga tiden mellan den vackra hösten och den gnistrande vintern har börjat. Det är nu jag ska peppa mig med ljus inomhus och massa vitaminer så jag håller humöret på topp. Hade säkert varit bra att ha nåt att göra varje dag åxå. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Se tv kanske? Det blir tråkigt efter ett tag det med.
iofs har jag inte sorterat färdigt allt jag skulle som ska in i hyllan. Det är kvar litegrann på ritbordet.
Plus att vi ska välja ut kortet till tackkort och den som ska in i tidningen... Mmm, det börjar ju likna nåt det här :)
Vi har ju köpt några ramar, till dom ska vi ju ha bilder... Hmmm... Det här kan bli nåt :)
Det borde gå att underhålla mig till 16 idag, kl 16 börjar våran tvättid, så efter det har jag ju faktiskt nåt bra att göra :)

Hittade ett roligt recept på kladdkaka idag, GI! Såg enkelt ut att göra, påminner om en annan efterrätt vi har testat.


Älskling, köper du hem choklad och ägg?

Näe, dags att hugga i och få saker gjorda då!
Kramen!

Inga kommentarer: