torsdag 22 oktober 2009

Arbetsförmedlingen

Idag är det dags för ytterligare ett möte på arbetsförmedlingen. Först ett gruppmöte eller nåt, sen skulle jag få träffa min handläggare. Det blir spännande att höra vad hon har att säga.
Jag har inte så stort hopp på arbetsförmedlingen, men de kan faktiskt ha information som jag inte har. Så nåt kan det ge :) Men om de tvingar mig att söka butiksjobb bara för att få ett jobb vet jag inte vad jag gör. Jag är så spyless det! Jag vill göra nåt där jag får använda mig av mina kunskaper, och eftersom det inte verkar bli nåt alls på mitt förra jobb, så finns det ju inte så många andra ställen som iaf säljer blommor i den här stan. Jag skulle typ få stå i kassan och sälja kläder eller annat.
Vill inte det!

Nu börjar katterna få spunk igen... Leia springer fram och tillbaka genom rummen, Smiley kommer snart att hänga på. Nåja, det är bra att dom leker och ligger jag inte i soffan så behöver jag inte oroa mig för att känna mig nertrampad iaf ;)

Dags för frunch!

Inga kommentarer: