lördag 7 februari 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma, och det är svinkallt! -16,5 grader var det när vi för en stund sen gick hem från Jonas. Vi har faktiskt varit sociala idag, trodde knappast att vi skulle orka det, men eftersom vi sov ganska mkt efter vi kommit hem så gick det bra. I mitt huvud är klockan egentligen 20:00, medans visarna egentligen pekar på 01:22. Skumt.
Jag ska skriva ett långt inlägg imorgon, men inte nu, ska krypa ner i soffan och fika (kvällsfika har jag saknat. Det har varit väldigt varmt att äta middag vid, ja, faktiskt den här tiden. En kopp varm choklad och kanske en macka, om det finns kvar nåt i frysen).
Imorgon har vi tvättid vid 11, så ska försöka att få mig upp till dess.

Det hade varit lättare att komma hem om det hade varit sommar nu, men... jag kommer ju å andra sidan att få uppleva två somrar i år :)

Puss och kram!

Inga kommentarer: