onsdag 28 januari 2009

Livet leker

Det är jättesvart att blogga här. När vi sitter pa rummet har jag hur mkt som helst som jag vill skriva. Men sa fort jag sätter mig ner och ska försöka fa det pa pränt, da gar det inte. Jag tror att det beror pa att jag har för mkt att skriva. Det är iaf fantastiskt här. Jag har dock varit sjuk ett tag. Fick diarre i mandags och det har typ just gett med sig. Tur det, annars hade det typ varit dags med en tur till sjukhuset. Sa det är en lugn dag idag. Ingen utflykt eller nat. Jag vill gärna vara i närheten av bra toaletter... pa jeepturen var det spännande... Ingen toalett gick att lasa, och istället för att spola använde man en liten kanna som lag i en tunna inne pa toaletten. Man far inte heller spola ner pappret, utan det slänger man i sopkorgen bredvid. Gissa hur kul det är när man har diarre :P
Nu verkar tiden här vara ute, sa vi ska nog ga och äta lunch.

Kramar fran soliga Margarita!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.