onsdag 19 november 2008

Fel Blogg

Tänkte egentligen skriva på min "Angry blogg", men det är för tjafsigt att logga in på den. Sitter på Leifs dator nu, den håller på att jobba med min hårddisk. Leif bygger om den för att skapa lite mer plats åt mig. Det behöver jag :) Fyller den hela tiden med massa saker från nätet :)

Jag har alltså en till blogg, som jag är arg på. Det är skönt att ha en sån, man kan avreagera sig där på dumma människor som plågar en... (Läs kunder alltså ;) ) och skulle ha skrivit ett fint inlägg där. Men, skit i det, tar det en annan dag :)
Det här är min "happy Blogg". Kanske inte helt igenom, men så är ju livet åxå. Man blir sviken och lämnad även om allt annat är fantastiskt. På Helgon skriver jag inte så mkt längre, skrev mer innan bloggarna, men jag gillar egp-funktionen där ("Endast godkända polare") så den nyttjar jag. Där skriver jag mkt blandat. Jag tycker inte att det ger nåt att skriva samma sak på olika ställen, därför skriver jag nog mer sällan åxå. Det är nog därför jag skriver långa inlägg när jag väl gör det åxå...

Egentligen hade jag tänkt att städa nu på morgonen. Ska ta bussen som går om 3 kvart, men jag kommer liksom inte igång... Det blir till att städa en massa imorgon ist. På söndag ska hela familjen komma hit och käka, innan dess ska det vara skinande rent! Är sugen på att göra en spektakulär dukning åxå, blivit lite inspirerad av Ingela kan man ju säga... Haft två bord med ursnygga dukningar på jobbet i en vecka, klart att man vill göra nåt liknande själv då... Skulle haft en massa dukar :P

Det var en rolig träning igår. Det kommer bli en rolig lördag åxå. Josse berättade (Eller eg var det Madde) om en trevlig tjejkväll på fredag. Det blir ju jättebra! Det enda jag ska komma ihåg är att fika på eftermiddagen så jag inte dör innan vi äter middag. Jag jobbar till 18, ska sluta en kvart innan så jag hinner med bussen... Jag måste ha med mig ombyte åxå... Shit, vad ska jag ha för kläder?
Nä, jag tror att jag ska vara duktig i en liten stund nu, städa litegrann iaf...

Idag är jag trött.
Hoppas jag piggnar till innan jag kommer till jobbet :P

pussen och kramen!

Inga kommentarer: