torsdag 9 oktober 2008

Ansvar

Eller är det det här som kallas för befodran? Nåja, jag ska iaf få beställa hem perennerna i år! Det är väldigt spännande, och skrämmande... Ska jag få sånt ansvar? Kommer folk att köpa "mina" perenner? Jag ska till jobbet imorgon och fixa beställningen... Tack och lov så är Elle där, hon kommer nog få hjälpa mig litegrann iaf. Fast inte så mkt, för dom har inte riktigt tid att undvara...
Men jag tror att jag fixar det. Egentligen behöver jag ju bara budgeten, och räkna ut hur många växter som ryms på hyllorna. Sen är det bara att leka :)
Hoppas jag...
Ska iaf beställa fina sorter geranium, artemisia, thymus, Alchemilla, omphalodes...
Jag tror att jag kommer ha roligt imorgon. Det är ju eg först nästa höst jag får se hur det har gått...
Tror jag ska ta med mig min perennebok åxå, sitta och bläddra i den när man beställer är nog inte helt fel...
Det blir kul imorgon!

Inga kommentarer: