torsdag 11 september 2008

Reslust

Jag har sån lust att åka iväg nånstans nu. Det kliar i kroppen...
Hade jag fått ledigt i helgen hade jag följt älsklingen till Jämtland, men det gick inte att ordna... Hans mamma har fyllt 60 i veckan så det är kalas i helgen...
Och hade jag inte haft studiecirkel på måndag hade jag kunnat fara till Sundsvall och jobba på blomman där på tisdagen... Går inte heller alltså...
*suck*
Jag hoppas att vi får ett schema som sträcker sig ganska många veckor fram, så kan jag se vad jag kan göra åt min reslusta.
Ska iaf försöka ta mig ner till övik innan september är slut, så jag kan gå och se star wars-utställningen som är där. Tänk vad läskigt att stöta på Darth Vader!

Jag behöver ett miljöombyte, snart. Behöver lite inspiration och nya vyer...

Jag ska undersöka affärsidén Emmy hade för mitt företag... lät som en bra idé det. Hoppas det funkar :)

Pusspuss!