torsdag 4 september 2008

Filmkärlekar

Efter att ha fallit för ytterligare en karaktär ur en film (gissa vilken :P) så tänkte jag lägga ner lite tid på att faktiskt visa alla kärlekarna...
Jag ska försöka sätta dom i ordning efter när jag föll för dom, men det är inte helt säkert att jag får det helt rätt...



Billy the kid ur Young guns



Sam ur Benny & Joon



Clopin ur H.O.N.D.


Romeo ur Romeo & Juliet



Pippin ur Lotr



Peter Parker/Spiderman (lite motsägelsefullt med tanke på min spindelskräck)



Jack Sparrow, oh vilken pirat...


Och sist men inte minst, Jokern ur The dark knight...


Det blev en ganska bra samling det här... Vad jag tycker är spännande är att det är rollerna jag faller för, inte skådespelaren. Visst tycker jag dom ser bra ut osv, men det är oftast karisman hos dom... I några av fallen känner jag även ett behov av att vara som dom. Jag finner det hela mkt fascinerande faktiskt :)
Jag har säkert glömt några, men isånna fall kan de ju inte ha varit speciellt viktiga.

Nåja, tillbaka till lunchen nu, sen renrita litegrann och se om det blir tid över att fara och jobba lite...



Inga kommentarer: