söndag 7 september 2008

full dator

Det är intressant vad man lär sig om datorer... Jag kände faktiskt igen symptomen sen tidigare...
Symptomen visade sig mest när jag startade firefox. Alla snabblänkarna var försvunna, det gick inte att backa tillbaka till en sida, det lilla sökfältet fungerade inte, inloggningsnamn på sidor jag vanligen går in på laddades inte upp, och ännu fler symptom som jag inte orkar rada upp.
Helt otroligt vad mkt jag kan fylla min dator med! Men, jag har nyss köpt en dvd-brännare... hihihi... Så, nu har jag skapat lite plats på datorn igen och den börjar fungera mkt bättre :)
Måste in på rusta sen och köpa fodral och sånt skit.

Det har varit en riktigt härlig helg! Emmy har varit här och vi har haft en lugn och skön helg och kunnat prata en massa! Det var länge sen sist... typ över ett år sen. Vi ska inte låta det dröja så länge till nästa gång.
Hon har åxå eget företag, så hon vet hur det är. Intressant att höra hennes idéer om hur jag kan utveckla mitt, jag ska nog ta och kolla upp om det. Det kan ju faktiskt bli riktigt bra :)
Meeen... då kan jag egentligen inte jobba lika mkt på bl-landet som jag gör nu... Nåja, vi får se hur det blir...

Har gått bra att ha hundar här åxå, två st. Katterna var först rädda, sen lugnade de ner sig och till slut så var det nog dom som bestämde. Speciellt Smiley ägde dom några ggr. Hundarna hade olika erfarenheter av katter, Daima var mkt lugn och tyckte inte att katterna var så speciella, Ådi som bara är 6 månader tyckte dom var hur spännande som helst! Hon skällde och ville leka... Tyvärr så funkar inte hundspråk så bra på katter...

Imorgon blir en lång dag, så jag ska nog ta och släpa mig i säng strax... pusspuss på er!

Inga kommentarer: