fredag 25 april 2008

Nu börjar det

Idag har jag min första (troliga) designkund. Nu börjar säsongen igen... Jobbar förstås hur mkt som helst, men jag tror att den där semestern i juni kommer rädda mig :)
Skulle egentligen ha träffat en kvinna från Vårmässan idag, (den som är här i stan, inte i Ume) jag ska nämligen fixa deras entré så den blir lite mysig till mässan. Men det hade kört ihop sig för henne, så vi ska träffas på måndag ist. Lika bra det, så fick jag ta det lugnt nu på morgon :) Förutom att fixa entrén så ska jag även hålla 3 st föredrag om trädgårdsdesign... Som sagt, nu börjar det.

Till mässan har jag beställt lite mer reklammaterial att ha och dela ut, bl a massa fler visitkort, det blir det absolut viktigaste att ha med mig. Sen har jag även beställt en keps! Med min logga! Det kommer blir coolt att ha en sån :)

Men idag, fram till i eftermiddag är jag ledig och hemma. Ska ta det lugnt, hänga lite tvätt, kanske sy lite sofföverdrag, kanske måla lite träd osv... Och så lite frön så klart! Det blir en bra dag :)

Kramen på er!

Inga kommentarer: