onsdag 14 maj 2008

Hålrum

Det har jag i munnen nu, dom har dragit ut visdomstanden! Eller dragit och dragit... Först var det ju prat om att de skulle behöva dela på den, att det skulle bli lättare. Så det var liksom förberett för operation, dom hade fram en massa grejer, sterila saker hit och dit, pysslade på säkert en kvart med allt sånt. Det var iofs lika bra, eftersom bedövningen hann börja verka ordentligt då :)
Sen började Tandläkaren peta på tanden, eller typ bända på tanden mha av en.. mejsel typ. Det börjar knastra en massa, han säger att den rör sig och helt plötsligt har han tryckt lös den.
Happ. Det tog typ 1 minut. Sen skulle de sätta ett stygn, eftersom det blödde (blöder fortfarande) ganska mkt. Tog längre tid att få dit stygnet än att få lös tanden...
Nu håller bedövningen på att släppa, så det har börjat ta ont. Ska även försöka få i mig lite mjölk, jag tror att det kan vara bra med tanke på hur mkt blod jag har svalt...

Klockan tre ska jag iväg och beskära buskar och några småträd, jag minns det som ganska många... Måste komma ihåg att klä mig ordentligt, det är ute i Boviken, så det kan nog blåsa ganska ordentligt där...
Igår var jag på beskärning, och innan dess var jag hos grannen deras för att gå igenom hur hon ville ha det designat... Coolt, det går ganska bra nu :)
Men jag har massor att göra nu, så eg borde jag inte sitta vid datorn, utan bara koncentrera mig vid ritningarna... men jag är lite rädd att bloda ner dom, då måste jag ju bara göra om det hela...

Min mage är bubblig..

puss!

Inga kommentarer: