onsdag 9 april 2008

Avrättningstid 5e maj

Då kommer den förhoppningsvis att dö. Den var till domstolen idag, förhördes och pressades ur all smuts som den samlat på... Medel för att motverka den sattes åxå in.
Och vi bestämde en tid då den ska avrättas, 5e maj. Jag är ledig då, så det är inga problem för mig att medverka.
Fattar bara inte hur den kan få heta nåt så dumt som visdomstand...

Jag ångrar dock att jag inte lät tandläkarna i Öjebyn dra ut den när jag var dit för problem första gången. Har även varit in i Skåne för den en gång efter det, och nu även i stan. Så fruktansvärt vad ont det tog när de spolade rent den! Jag har för mig att de andra har använt bedövning... Men det gick fort, nu så ligger det antibiotika under tandköttet, det medför förstås att det fortfarande värker, men jag har ju som sagt varit med om det här förr. Jag vet att det där kommer att rinna ut om ett tag, sen blir det mkt, mkt bättre :)
Tidigare har jag hållit den i schack mha en klick tandkräm på den innan jag har gått och lagt mig, men den här gången funkade inte det. Undra hur pass mkt skräp som egentligen hade samlats där?
Nåja, snart är jag kvitt den, en gång för alla.

Idag är jag ledig, sov jättelänge! (till 10) Ska ta det lite lugnt idag, har haft en tuff vecka med jobb (8 dagar i rad). Nu kommer det en lugnare period. Jobbar 5 dar, sen ledig, sen tre dagar och en ledig helg! Wohow! En ledig helg! Vi har förstås redan planer för den, men jag är iaf ledig en hel helg...

Ska ta mig nåt att äta nu, eller snart iaf. Man är inte så hungrig när man har ont i en tand...
Pusspuss!

Inga kommentarer: