lördag 8 oktober 2011

Trött vecka

Skönt med helg, det känns som att jag äntligen har fått nåt gjort. Leif har gjort massor! Han har rännt omkring på gården, klippt grenar av bollpil (nån som vill ha? Jag vill ha bort iaf två st och byta ut mot snyggare träd...), monterat en bänk, städat köket, dammsugit, tvättat mm. Själv har jag stigit upp tidigt, sett en film, ätit lite, vilat, tagit mig iväg till en kund och jobbat några timmar, handlat mat, kommit hem, ätit, vilat, startat bastun... Och där är jag väl nu.
Veckan har varit trött och långsam, jag har en förkylning i mig som gör det svårt att jobba och när det dessutom regnade torsdag och fredag så ville jag inte förvärra den genom att vara ute och bli kall och blöt.
Men jag tror att det håller på att lugna ner sig nu :)

Min mage har blivit lite bättre åxå, har dragits med kräksjuka ett tag nu, men idag har jag nästan kunnat äta helt utan problem. Nästan ;) Förra veckan såg jag att jag gått ner några kilo, inte så bra alls. Men jag tror att dom håller på att komma tillbaka. Att tappa vikt genom att vara sjuk är inte nyttigt.

Nu borde bastun vara varm, så jag tror jag ska ta och gå ner och bli ordentligt ren nu. Det är skönt med bastu.

Inga kommentarer: