onsdag 17 mars 2010

Väntan

Denna väntan! I natt kommer sista avsnittet av TheJokerBlogs ut. Jag hoppas att dom menar sista avsnittet på den här episoden, för slutar dom helt kommer jag att gråta :(
Det är en fan-sida för Jokern och nån gör sjukt bra avsnitt som går i samma anda som Jokern från The Dark Knight <3 alltså :) Ni hittar alla gamla klipp på deras youtubesida.

Hur länge ska jag orka vänta på den? Det kan ju faktiskt gå fortare att gå och lägga sig och veta att imorgon finns den där. Men å andra sidan kommer jag då behöva titta på den till ljudet av betongborrar... hmmm...

Dom har kommit en bra bit på köket nu. Golvet är lagt, tak och väggar målade och överskåpen har börjat monteras upp :) Får vi stoppa in grejer i dom skåpen så fort dom har satt dit hyllorna och dörrarna? Det hade varit skönt att få göra det...
Det kommer bli helt fantastiskt att få tillbaka ett riktigt kök. Ett bättre kök!

Imorgon ska jag ut på stan. Ska ner till Kubera och prata om möjlig praktikplats där, sen kanske svänga förbi kommunhuset igen och höra om sommarjobb... kanske till och med gå förbi växthuset med cv... bara för att liksom :)

Nä, nu ska jag ta och titta lite mer på Jokern, gamla avsnitt... igen :)
Hoppas dom gör en film till med han. Snart.

Inga kommentarer: