måndag 31 mars 2008

Växtnörd, inte hacker

Men ibland önskar jag verkligen att jag kunde mer. Jag har t o m googlat på problemet, men det funkar inte att göra som dom säger. Behöver säkert hålla på i terminalen för att det ska funka...
Allt jag vill är att Transmission ska fatta vad det är den är till för. Den har dessutom börjat ladda om alla torrents jag hade, jag fattar inte vad den håller på med.
Imorgon är jag ledig :) Jag ska på stan och köpa en ny mus då (en som inte dubbelklickar när man trycker ner knappen). Ska nog även sy lite till soffan, annars kommer det att dröja. Måste lista ut ett mönster som funkar...
Åsså kommer Jossan hit och färgar håret på mig! Kommer bli spännande att se hur det blir. Blir klippning senare i veckan.
Nu blir det iaf sängen. Kramen!

Inga kommentarer: