tisdag 4 mars 2008

Mkt att göra

Det var ett tag sen jag skrev här, men så kan det bli. Vi var ju utan internet i mer än en månad, så man hamnar lite efter då :)
Vilken dag det har varit, och vilken dag som kommer! Jobbade från 10:15 till 19:15, direkt efter jobbet till vattengympa. Ingen tid för middag, det blev gainomax och snickers istället. En Gainomax efter gympan åxå. Kanske inte skulle ha pressat två st så fort, min mage blev lite i obalans. Men Sötnosen dukade upp fika här hemma, så efter några mackor känns det bättre :)

Imorgon jobbar jag massor igen, från nio till kvart i fem. Sen ska jag cykla ner till stan och förbereda för den nya studiecirkeln som sätter igång. Skönt att vara frisk iaf. Den förra blev nog lite vimsigt startat, eftersom jag inte riktigt hade återhämtat mig från magsjukan jag hade då...
Kommer nog inte att hinna äta middag imorgon heller, men jag ska ta nåt fika på eftermiddagen. Det är ju fika på studiecirkeln åxå :) Bra med mat...

Längtar till torsdag. Då ska jag ha lite tid för mig själv, ska se om jag t o m kan boka massagetid till dess, möjligen fredag om det inte går då. Min axel är trasig, otroligt trasig. Sen ska jag fixa här inne, i kontoret alltså. Det är det enda rummet som det fortfarande är kaos i, men eftersom dokumentskåpet har kommit hit kan det gå att få ordning här inne åxå :)
Nu ska jag krypa ner i sängen, läsa lite, sen sova en lång och skön sömn :)

Pusspuss!

Inga kommentarer: