fredag 28 oktober 2011

Så otroligt duktig jag är :)

Idag har jag äntligen kommit mig för att göra den där pajen jag varit sugen på så länge. Sen tog jag och utnyttjade Västerbottens generösa erbjudande om gratis vattenträning, dvs iväg och simma! Ok att jag simmade i typ en kvart och duschade/bastade i en halvtimma... Men, skönt var det.
Åsså borde jag få några pluspoäng för att jag sprang efter kvinnan (i enbart linne och trosor) som glömt sin börs. Men eftersom hon hunnit ut så gav jag Lisa, en av personalen på Örjans, plånboken och hänvisningar om var hon kunde hitta damen. Jag hade nämligen överhört dom prata om att dom skulle på fiket bredvid efteråt. Lisa kunde sedan meddela att hon fått igen plånboken och hälsade tack så mkt. Jag känner mig mkt nöjd med dagen hittills. Belönade mig med en glass efter bad och nu dricker jag en gainomax (mest för dom är så goda!), ett fullvärdigt mellanmål, eller vad säger ni? ;)

Nu ska jag fortsätta vara duktig, leta reda på kvittona från lajvet och stoppa in kvarglömda grejer i bilen inför helgen. Brorsan bor ju här nu, så vi passar på att utnyttja honom som katt- och husvakt i helgen och åker till Ålund samt Boden. I Boden blir det filmpremiär av dokumentären som i smyg filmades under lajvet. Kommer blir sjukt spännande att se!

Inga kommentarer: